تویی معبود و من عبد توهستم // تو اربابی و من هم بنده هستم
ولی با عمر بیش از چند سالم // پشیمان از عمل کردِ خود هستم
ب آن شرحيكه فرمودی ب احمد// نکردم من عمل شرمنده هستم
ب غیر توبه ی نصوح بابام // که ازمنعِ ثمر خوردش من هستم
ز نسل او من كج رو ب اعمال // فقط دل بسته ی عفو تو هستم
سروده ی 1393/07/29 @…@ 1435/12/26
اشعار...ما را در سایت اشعار دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 121